Топ 3 сфери для бізнесу в Інтернеті

ЖурналПерегляди: 318

Топ 3 сфери для бізнесу в Інтернеті

Інтернет став не лише джерелом інформації, а й місцем для придбання різноманітних товарів, отримання послуг тощо. А тому й не дивно, що більша частину бізнесу сьогодні активно вивчає цю сферу та мігрує в онлайн простір. А про те, який бізнес краще самому відкрити в Інтернеті – далі у статі.

Переваги ведення бізнесу онлайн

Серед очевидних переваг у вигляді відсутності необхідності завжди бути в офісі на роботі та працювати на когось, варто відзначити також й інші плюси такого виду діяльності.

До переваг варто віднести:

  1. Вільний доступ до власного бізнесу з будь-якої точки у світі, адже все, що для цього треба – це Інтернет, вай-фай та техніка.
  2. Можливість самостійно визначати кількість часу, який готові приділити роботі, й від якого безпосередньо залежатиме дохід.
  3. Повна відповідальність щодо прийняття рішень, відсутність необхідності працювати на когось, можливість реалізації власних ідей.
  4. У деяких формах бізнесу – відсутність колективу, особливо, якщо ви певні, що можете впоратись самостійно.
  5. Зменшена кількість витрат для відкриття бізнесу у порівнянні з тими, які необхідні для перенесення його офлайн.
  6. Рівень прибутку не фіксований, а тому ви самостійно будете визначати, як та скільки отримуєте залежно від результату праці.
  7. Легкість комунікації з клієнтами завдяки сучасним технологіям, чатам, а також доставки за допомогою кур’єрських сервісів.

Окремо зазначимо, що наявність бізнесу в Інтернеті дозволяє масштабувати його з часом за бажанням. Тому ви матимете нагоду контактувати з покупцями або тими, хто бажає отримати ваші послуги, не обмежуючись виключно клієнтами з вашої країни.

Топ 3 сфери для бізнесу в Інтернеті – 2

Найпопулярніші сфери для бізнесу у мережі

Окремо варто відзначити про топ 3 сфери, які мають найбільший попит серед споживачів, а також ті, які допоможуть отримувати найбільший рівень прибутку вже зі старту.

1. Окремі види послуг

До цієї категорії можна віднести безпосередньо індивідуальні консультації та надання послуг в якійсь зі сфер діяльності, в якій ви є експертом. Наприклад, психологія (за наявності відповідного диплому), юридична справа, туризм, допомога автомобілістам, консультації щодо харчування тощо.

Популярність такої сфери діяльності доволі висока: так звані коучі у соціальних мережах легко знаходять аудиторію завдяки правильно продуманій стратегії просування, а ще – можливості придбання реклами безпосередньо на платформі, де вони просуваються.

Для цього не потрібні великі затрати: на старті можна почати з надання консультацій за допомогою месенджерів – Телеграму, Вайберу, Скайпу тощо. На більш пізніх етапах, залежно від успішності бізнесу, можна говорити про створення власного сайту та його просування.

Переваги:

  • Можливість роботи у задоволення;
  • Відсутність обмежень щодо часу роботи;
  • Мінімальна сума на початок бізнесу (в основному на рекламу);
  • Відсутність потреби в оренді приміщення тощо.

Недоліки:

  • нестабільність заробітку;
  • можливий довгий вихід на кількість постійних клієнтів;
  • висока конкуренція;
  • необхідність наявності людини, яка буде допомагати вести соціальні мережі тощо.

2. Інтим-магазин іграшок

Топ 3 сфери для бізнесу в Інтернеті – 3

Секс шоп онлайн – один з найактуальніших сьогодні способів розвитку та ведення бізнесу в Інтернеті. Річ у тім, що сфера пізнання себе, свого тіла та інтерес аудиторії до таких товарів стрімко зростає по всьому світу, що впливає на збільшення кількості магазинів – як онлайн, так й офлайн.

Для того, аби почати вести власний секс-шоп, можна стартувати з недорогих майданчиків типу Інстаграму або Тік-Току, Твіттеру, залучати актуальних експертів та лідерів думки до розкруту власного бренду. При цьому внески потрібні чималі – як на рекламу, так і безпосередньо на пошук якісних СММ-менеджерів та авторів контенту.

Переваги:

  • Маржинальність понад 30%;
  • Мінімальна кількість повернення товарів;
  • Великий рівень прибутку;
  • Доступ до популярних каталогів та виробників іграшок;
  • Можливість старту у соціальних мережах.

Недоліки:

  • складність просування;
  • необхідність великих внесків на початкових етапах;
  • дорогі лінки для просування;
  • велика кількість часу на вихід у топ популярних (до п’яти років).

3. Хендмейд

Цікаво, але факт – великий відсоток фізичних осіб підприємців на ринку України становлять саме крафтери та майстри, які виробляють щось під замовлення. У випадку, якщо у вас є творчі завдатки, можливість та інструментарій робити щось власними руками – це може бути непоганим рішенням для старту.

Найперше – це необхідність визначитись з платформою для просування. Тут на поміч прийдуть Інстаграм та Тік-Ток, де варто враховувати особливості кожної мережі, Твіттер, який має найбільші охоплення та можливість просування, на пізніх етапах – Етсі та інші міжнародні платформи.

Переваги:

  • Створення виробів власними руками;
  • Відсутність цінової стелі;
  • Можливість пропонувати унікальні види товарів, яких нема на ринку;
  • Просування через актуальні платформи тощо.

Недоліки:

  • складність старту через велику конкуренцію;
  • нестабільність цін на матеріали;
  • потреба у витрачання великої кількості часу на формування замовлень та їх комплектацію.

Поради щодо початку ведення бізнесу в Інтернеті

Топ 3 сфери для бізнесу в Інтернеті – 4

Щоб обрати та створити власний бізнес в Інтернеті, варто слідувати певним порадам та лайфхакам, які допоможуть визначитись з його особливостями та іншими деталями.

Врахуйте такі деталі, як:

  1. Тип діяльності: оберіть, що ви хочете робити – продавати товари, надавати послуги, займатись просуванням чужого бізнесу тощо.
  2. Платформа просування: кожна з соціальних мереж має свої особливості, які варто враховувати під час старту та підбору.
  3. Цільова аудиторія: безпосередньо буде впливати на те, в якій стилістиці буде ваша робоча сторінка, яким буде tone of voice тощо.
  4. Реклама: для просування бізнесу варто замислитись про рекламу, яка може бути контекстною, через купівлю лінків, в окремих блогерів тощо.

А ще не забувайте, що кожна діяльність найперше має бути саме у задоволення й приносити вам не лише дохід, а й радість!