Нещодавно в інноваційному парку Unit.City відбулась щорічна конференція Digital Banking Conference, де МТСБУ виступало інформаційним партнером та модератором секції InsurTech.
На конференції представники бюро поділилися своїм баченням розвитку ринку страхування в Україні у 2024 році. Нижче ми наводимо стислий огляд основних тез, озвучених протягом зустрічі.
Перехід усіх страхових послуг в онлайн продовжується
Діджиталізація сервісів на ринку автострахування – це давно сталий та важливий тренд, який допомагає надзвичайно спростити механізми оформлення та покращити клієнтський сервіс усіх напрямків страхування, будь то зелена картка, каско, чи поліс ОСЦПВ.
Збільшення попиту на швидке оформлення автострахування стимулювало запуск випуску Зеленої карти в електронному форматі на сайті https://finance.ua/ua/insurance/osago, що дало можливість оформити закордонний страховий поліс онлайн і з будь-якого місця.
При чому за словами присутніх експертів, одразу ж після впровадження цієї інновації понад 70% поточних клієнтів, які використовують договори зеленої картки, почали оформлювати поліси онлайн. Цей показник демонструє високу зацікавленість клієнтів у онлайн-послугах.
Використання штучного інтелекту для персоналізованого обслуговування
Експерти наголосили на тому, що штучний інтелект допоможе страховикам створювати більше оптимальних продуктів під кожен клієнтський запит. Цей тренд спонукає появі новим форматам автострахування.
Наприклад, страховка на авто за договором каско, тариф якого залежить від кількості кілометрів, які проїхав автомобіль – «скільки їздиш, стільки платиш». Такий спосіб автострахування допомагає оформити договір всього за 3 хвилини з мобільного телефону.
Автоматизація роботи страховика
Експерти прогнозують, що майже всіма процесами, такими як андеррайтинг або внутрішні розрахунки, буде займатися ШІ. Ця технологія забезпечує більшу точність та швидкість обчислення при чому мінімізує виникнення помилок. Цікавий кейс впровадження штучного інтелекту для оцінки збитків під час ДТП, одразу під час події.
Для цього достатньо зробити фото пошкоджень автомобіля, а ШІ всього за 5 хвилин аналізує та надає пропозицію щодо страхового відшкодування. Після чого клієнт узгоджує її з менеджером страхової компанії. Однак на даному етапі ця технологія ще тільки тестується та чекає на подальше впровадження.